Thursday, April 21, 2011

आत्महत्या

जीवनका प्रत्यक मोडहरुमा

उकाली र ओरालीहरुमा

हरेक पटक

हार पछी घाटाको सन्धी गरेर

एउटा खाडल खन्छु,

फेरी पुर्छु,

निरन्तर खाल्डा खनिरहन्छु,

र आफ्नै पानी खाने इनारमा पर्छु ।



कहिले दुनियासँग

कहिले भागवानसँग

जीवनको अर्थ खोज्छु,

कहिले आफैसँग भुत्भुताइरहन्छु,

प्रेम्, बध्यता, कर्तब्य र धर्मका सिधान्तहरुमा

म तर्क बितर्क गरिरहन्छु,

कती कमजोर छ भाग्य

आफ्नै मुटुमा ढुङामुडा गरिरहन्छु |




ईश्वर!

आउ र मलाई बचाउ,

मेरा तुहिएका सपनाहरुमा

मेरा काठयाङग्रीएका बिपनाहरुमा

कुनै कर्मयोगको मलम लगाउ ।




प्र|र्थना गरिरहन्छु,

अनिश्चित आशमा

आत्माकै बाटो हिडिरहन्छु,

म अरबौ सेनाहरु ढलिसकेर

युदको मैदानमा बचेको फगत एक्लो

योद्दा हुँ दुर्योधन जस्तै ,

त्यसैले त हार्ने युद्द पनि

अन्तिम सम्म लडिरहन्छु ।



म पापी त हैन,

म सँग पाप छैन,

एउटा पिलन्धरे कवि न हुँ,

म आफ्नै मृत कबिताहरुमा

प्रत्यक दिन बाचिरहन्छु,

ईश्वर! तिमीले दया नगरुन्जेल

म तिम्रै निम्तोमा

एक पछी अनेक आत्महत्या गरिरहन्छु ।



April 21, 2011

Irving, TX

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *